Akagami no Shirayuki-hime

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Akagami no Shirayuki-hime

Imatge


Informació general
Basat en: Manga
Autor: Akizuki, Sorata
Estudi: Bones
Gènere: Drama, Fantasia, Romanç, Shoujo
Capítols: 2 temporades de 12 capitols
Any: 2015-2016
Opening: Yasashii Kibou" | "Sono Koe ga Chizu ni Naru" by Saori Hayami
Ending: "Kizuna ni Nosete" | Page ~Kimi to Tsuzuru Monogatari~" by eyelis


Argument:
Text amagat.
Encara que el seu nom significa "blanc com la neu," Shirayuki és un alegre, de cabell vermell que viuen al país de Tanbarun que treballa diligentment com un apotecaria a la seva botiga d'herbes. La seva vida canvia dràsticament quan ella es notada pel príncep ximple de Tanbarun, Príncep Raji, que després tracta d'obligar-la a convertir-se en la seva concubina. No disposada a renunciar a la seva llibertat, Shirayuki es talla els cabells llargs de color vermell i s'escapa al bosc, on és rescatat de Raji per Zen Wistalia, el segon príncep d'un país veí, i els seus dos ajudants. Amb l'esperança de pagar el seu deute amb ells algun dia, Shirayuki posa la seva mirada en una carrera com herbolaria al país de Zen, Clarines.

Akagami no Shirayuki-Hime representa el viatge d'Shirayuki cap a una nova vida al palau reial de Clarines, així com l'esforç del Zen per esdevenir un príncep digne del seu títol. Com amistats lleials es forgen i van formant enemics mortals, Shirayuki i el Zen aprenen lentament a recolzar-se els uns als altres i caminar el seu propi camí.


Nota: Li poso un 7.
Es un anime molt bonic, adorareu la prota i us queixareu del princep a cada capitol pero valdra la pena. L'animacio es regular pero les cançons de fons estan molt ben escollides i combinen molt be amb el tipus d'historia.

Opening/Ending:
Text amagat.



Trailer:
Text amagat.


PD: estaba amb la fitxa per Overlord (que la tinc guardada i la posare un altre dia) i quan l'he acabada, m'ha donat ganes de recomenar aquest en el seu lloc xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Aha! Sabia que hi havia el post però no havia pensat en contestar fins ara!

Doncs bé, fa uns mesos que vaig veure l'anime, les dues temporades que porten, i he de dir que m'ha agradat molt.

Text amagat.
Si que alguns cops és una mica pastelero, però tota la resta compensa. Els personatges estan molt bén aconseguits i es fan estimar (fins hi tot el puto Raj).
A mi em va agradar força el Zen, fa el seu paper perfectament sense ser un príncep blau dels contes en plan cutre però alhora sent un príncep blau, és difícil d'explicar xD
La Shirayuki, també impressionant, des de la seva fortalesa interior a no perdre mai els seus ideals fins hi tot quan gairebé tothom va en contra seva, em recorda en molts moments a la Yona, però tampoc és el mateix tipus de personatge. Tot i així, hi haurien d'haver més protagonistes així!
I bé, la resta de companys són molt divertits, sobretot a la segona temporada que aprofundeixen amb el Mitsuhide, la Kiki i l'Obi (l'Obi primer no em va convèncer, però després em va encantar!)
Imatge

En quant a la història, pot semblar que li falta xixa, perquè un cop la Shirayuki ha sortit de Tambarun i arribat a Clarines, deixant de banda que tota la resta del món la vol segrestar per una raó o altra, bàsicament es queda allà lluitant per fer-se un lloc al castell i perquè el príncep Izana
QUE SEMBLA EL PUTO SOO-WON
Imatge
no li agrada la idea de que el Zen i la Shirayuki estiguin junts.
També dir altre cop que es fa com molt repetitiu que tothom l'estigui segrestant xD

I finalment dir que l'animació està molt ben feta, una gran feina!! Mirar-lo en HD és sens dubte un plaer.


Doncs bé, la conclusió és que em va agradar molto i recomano veure'l a la gent que li agraden els Shojos i odien les tsunderes (?) No espereu un Akatsuki no Yona, que a vegades sembla més un Shonen, però el recomano igual.
Li poso un 8!

Merci Shanks per la recomanació!!
Imatge
Respon