Concurs capçaleres!

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2005
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 227 cops
Gràcies rebudes: 654 cops

19 nov. 2015, 17:04

Molt bones tadaimers i tadaimeres!

Imatge

Com veieu, el nostre preciós forum compta ara mateix amb dues bellíssimes capçaleres molt sensuals, un Kenshin del Live Action, interpretat pel sexy i eròtic fins la mort Takeru Sato i un Kurosaki Ichigo (també molt sensual, evidentment).

Hem pensat que estaria bé que les capçaleres del fòrum l'anéssim decidint i canviant entre tots, què us pareix?
  • Havíem pensat que més o menys estaria bé tenir unes 7-8 capçaleres i que hi hagués varietat, que no tot siguin shonens. Que hi hagués, per exemple, 2 d'anime/pel·lícula shonen/seinen, 2 anime/pel·lícula shojo/Josei, 1 sobre el Japó, una sobre videojocs o sèries...
  • La idea seria que cadascú de vosaltres proposés una imatge i triar-ne una per mes Quan en tinguem ja moltes, triar quina volem treure i proposar-ne una altra! Es proposarien i votarien les imatges a posts i es votarà per enquesta.
  • Evidentment la image ha de cabre dintre de l'espai que ens deixa la capçalera, que són uns 800x200 i han de ser en HD, quedant ben enquadrades. Teniu en compte per això, que les imatges han de ser més amples que llargues i que, si no queden bé no es podran fer servir :(

Però hi ha coses que no tinc del tot clares, per exemple, si fer que els mesos siguin temàtics, per exemple: aquest mes propossem capçaleres sobre el Japó i així totes les proposades serien sobre el mateix.

Vosaltres com ho enfocaríeu? Us pareix una bona idea? Encara falta pulir-la molt, digueu la vostra!!

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

19 nov. 2015, 20:45

M'encanta la idea del concurs i lo de fer els mesos temàtics! Podríem fer els temes sobre events recents al japó i al món dels animes/series/videojocs, depenent de les notícies que haguem penjat el més anterior (és una idea hahahaha)

I compteu amb mi per participar al concurs! :D
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1135
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

19 nov. 2015, 21:20

Tambe em sembla be els mesos tematics i anar cambiat de capçalera. Tambe estria be posar una capçalera especial si fem algun concurs o event en concret, aun que nomes dures 2 o 3 dies.

Que us sembla fer una guia de tematica mensual i la votem?

La meva proposta:
01. Navidad/Anime
02. Anime/Sant Valenti/Oscars(Cinema)
03. Peli Anime/E3(Videojoc)
04. Japo/Eurovisio(Musical)/Sant Jordi
05. Anime/Videojoc
06. Anime/Peli Anime /Sant Joan
07. Estiuenc
08. Estiuenc
09. Anime
10. Anime/Halloween-Salo del Manga
11. Japo/Live Action
12. Anime/Navidad

Pel concurs de capçaleres te que ser una imatge original nostra o pot ser una de Google directament que tinngui les proporcions 800x200?, no soc molt bo amb Photoshop XDD
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 nov. 2015, 22:03, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 605
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
Gràcies donades: 139 cops
Gràcies rebudes: 168 cops

19 nov. 2015, 21:52

La idea m'agrada molt :uki:

La veritat es que a mi la idea del Shancks la trobo molt bona, però més que fer-ho per mesos (bueno per mesos també) pero ho dividiria més genèricament i faria els tres mesos d'hivern (desembre gener i febrer) posar imatges que ens recordin al hivern per exemple amb neu, o amb colors aixi blancs i blavosos... a la primavera ( març, abril i maig) ja passar a coses més verdes i vives, a l'estiu (juny juliol i agost) , el mar o coses amb colors vermellosos, i a la tardor ( setembre octubre i novembre) ja a coses més marronoses i amb fulles seques i tal...

nose... es simplement una idea

P.D: Shancks m'has decepcionat... que es aixo de St. Valentí i ni menciones St. Jordi :depre:
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1135
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

19 nov. 2015, 22:01

Meina ha escrit:La idea m'agrada molt :uki:

P.D: Shancks m'has decepcionat... que es aixo de St. Valentí i ni menciones St. Jordi :depre:
oooohh s'em ha oblidat!!!!que despiste...

Ara edito hi ho poso a Abril i al 23 de Juny la berbena de Sant Joan :P
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1114
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 665 cops
Gràcies rebudes: 293 cops

20 nov. 2015, 02:46

Pensau que podem posar diverses imatges alhora.
En quant al tema "estacional", podríem tenir les imatges de "base" i posar-lis una decoració per sobre segons l'estació, això no seria massa problema i és bastant bona idea!
Imatge
Text amagat.

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

20 nov. 2015, 10:55

Minatoni ha escrit:Pensau que podem posar diverses imatges alhora.
En quant al tema "estacional", podríem tenir les imatges de "base" i posar-lis una decoració per sobre segons l'estació, això no seria massa problema i és bastant bona idea!
Jo m'ofereixo voluntari amb els meus talents de photoshop :guapo:
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36

20 nov. 2015, 13:37

Em pareix bé anar posant imatges segons les estacions, quedaria molt bonic!! :visca:

Potser primerament jo triaria així 4-5 imatges més, molt representatives d'animes de tot tipus, pel·lícules i del Japó i, una vegada que ja si que tinguessim diverses capçaleres, ja començaria a currar-nos-ho en pla estacions, esdeveniments, Nadal i aquests temes.

Ho dic així per tenir ja una base d'imatges i, quan ja tinguem lo més bàsic fet que és tenir més de dues imatges i que siguin guapes, doncs anem canviant depenent de les dates! Què us pareix?

Meina
Moderador
Moderador
Dereshishishishishi!
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 605
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
Gràcies donades: 139 cops
Gràcies rebudes: 168 cops

20 nov. 2015, 16:16

A mi em sembla béee :3
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36

22 nov. 2015, 10:39

Una altra coseeeeeta! Com ho voldrieu fer?

Proposar un tema (per exemple: aquest mes proposem imatges de Shonen) o que cadascú posi la imatge que vulgui i triem la més eròtica?

Respon