[Anime Estiu 2018] Shingeki no Kyojin, Tercera Temporada

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1631
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 181 cops
Gràcies rebudes: 471 cops

06 ago. 2018, 09:46

Capítol #3

La veritat és que aquest capítol no m'ha acabat de fer... A part de la història de la Historia (wow, so reiterant) i la de l'Erwin, poca cosa més, excepte la Hanji fent de Hanji.

Doncs bé, que volen posar la Història com a reina i mireu, allò que la gent es vol menjar l'Eren, jo no ho he entès xDD És a dir, que si un tità random es menja l'Eren, ell perdrà els poders de controlar els altres titans? (bé, i la vida, però això no ens interessa). Doncs ja veus, que fàcil...

Però bé, que espero que al pròxim capítol puguem veure molt més de Levi ciclat matant gent de manera sensual, això sempre salva tots els capítols

Nafi
Moderador
Moderador
GZB
Drakkar
Entrades: 409
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 27 cops
Gràcies rebudes: 106 cops

06 ago. 2018, 22:18

UkiHana ha escrit:
06 ago. 2018, 09:46
Doncs bé, que volen posar la Història com a reina i mireu, allò que la gent es vol menjar l'Eren, jo no ho he entès xDD És a dir, que si un tità random es menja l'Eren, ell perdrà els poders de controlar els altres titans? (bé, i la vida, però això no ens interessa). Doncs ja veus, que fàcil...
Més bé la persona que se'l menji aconseguirà els poders de l'Eren, com va fer la Ymir al menjar-se el company d'en Reiner i companyia.

Ho estan explicant tot molt ràpid i no entenc com us entereu del que passa sense haver llegit el manga. És una saga bastant densa la que ve i ho estan centrant tot en les lluites sense explicar gaire el que passa a nivell polític. O vindrà un capítol super dens o no explicaran res i es carregaran el manga. Espero que sigui la primera, després de les primeres dues emporades que són de deu no poden cagar-la en la més important de totes.
Imatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 157
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 22 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

06 ago. 2018, 23:03

També pot ser que al manga sigui molt més dens donat que l'autor estava molt malament en aquell moment i potser no va poder fer-ho més lleuger com estan fent a l'anime, segurament hi haurà algun capítol en el que "escarbin" més en tot el tema polític, també pot ser que al ser anime sigui menys pesat que en el manga ja que tot passa com més ràpid no se XD.

En general aquest tercer capítol m'ha agradat força encara que no hi hagi hagut massa acció, tot el tema del passat de la Historie m'agrada bastant com esta reflexat en l'anime (no he llegit el manga així que no se si canvia gaire la cosa) i també el passat de l'Erwin m'ha semblat molt interessant el fet de que el seu pare tingues teories sobre el que realment passa dintre les muralles i tot el que ha dit.

Espero amb moltes ganes el pròxim capítol que sembla que vindrà amb més escenes d'acció com les del segon a veure si són per l'estil i a veure si arriba aviat l'enfrontament entre en Levy i el tio aquell que l'ha criat!

:uki: :uki:
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1631
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 181 cops
Gràcies rebudes: 471 cops

12 ago. 2018, 21:55

Capítol #4

NOOOOOOOOOOOOO, ERWIN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Jolín, si que l'ha liat la Legió de Reconeixement com per acabar tan malament, eh? xDDD Espero que ara algú rescati el pobre Erwin i que no acabi molt malament... I bé, la Hanji és la puta ama, la puta ama, no em cansaré mai de dir-ho, deixant malament a la policia militar davant tothom! Com l'estimo <3

I bé, mentre el Levi fica la seva bota sensual dintre la boca de la gent, té certa afició a embrutar-se les botes aquest senyor i això el fa sexy as fuck. I bé, molt intrigada estic, amb moltes ganes de veure el següent! :A veure com avança la cosa perquè estic ON FIRE!

uki:

Don Patch
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

12 ago. 2018, 22:47

La cosa s'esta posant interessant, no tinc present si en el manga anava del to així però ...WOW. La Hanji ha fet una molt bona jugada per començar a recuperar el suport de la població i a desmentir les mentides de la policia interior :uki:

PD: Quina fava li han fotut al pobre Jean, sempre li toca el rebre XDXD

Respon