Anime desaparegut: Megaman NT Warrior

Respon
marcv619
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 07 nov. 2016, 12:15
Gràcies rebudes: 8 cops

18 juny 2017, 18:44

hola, no se si recordareu un gran anime que es va emetre al k3 fa ja uns anys. Es diu Megaman NT Warrio, aquest anime es un dels que mirava en la meva infancia, pero desgraciadament l'altre dia vaig buscar-lo per internet i no hi era en català, nomes hi es en espanyol latino, algu sap on es pot veure aquest anime en català? o, en el seu defecte, en sub Espanyol? Imatge
Imatge

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 316
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

18 juny 2017, 20:29

Desgraciadament es una serie que per X raons ningú va guardar-la. Jo també estic molt interessat pero tampoc vaig arribar a veure res, aixi que fins nou avis no crec que la poguem veure si no es dona el cas que la reemtin
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Entrades: 1198
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 120 cops
Gràcies rebudes: 197 cops

18 juny 2017, 21:07

Doncs no se, jo he posat Megaman NT Warrior sub español al google i m'han sortit moltes opcions per baixar-lo xDDD

Comenta-li a aquest canal, potser et pot pasar la serie, si llegeixes la descripcio, diu que la te grabada en dvd i que no l'importa pujar-la.

Aquest canal esta dedicat a megaman sub esp: https://www.youtube.com/channel/UCLijwL ... /playlists

I al web Pordede (no puc posar link), esta sub esp tambe.

PD: hi ha un blog que tambe el te per descarregar, si el vols mirar, demanam el link per privat, aqui no el puc posar.
Imatge

Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 136
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

19 juny 2017, 01:34

Ja que m'heu recordat altre cop aquesta serie, he estat buscant per si podia trobar-la en català, però com es del 2002 els links que he trobat eren de 2007 i ja no funcionaven. De totes maneres, tal i com ha dit el @Shancks, hi han bastants llocs on es pot veure sub esp, us deixo una web on hi son els 53 capítols. :crispetes:

Text amagat.
Imatge

Lluis_Cat
Esperits del bosc
Esperits del bosc
FANTASMESA / Y.TEAM
Entrades: 69
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
Gràcies donades: 48 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

25 maig 2020, 17:45

Si us plau, estic disposat a pagar :ulls:
Jo tinc el capítol 22 de Megaman el Ciberguerrer però li falta un tros d'àudio. Gentilesa d'una persona que va deixar l'enllaç en un comentari de youtube. Si algú el vol, que me'l demani.

Respon