Amic Invisible 2017

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei
Entrades: 1387
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 353 cops

05 des. 2017, 17:05

Imatge

TADAIMA AMIC INVISIBLE 2017

L'amic invisible consisteix a fer un regal currat i amb molt de carinyo a altra persona del fòrum que ens tocarà per sorteig. Per assegurar-nos que l'esdeveniment funcionarà correctament ens reservem el dret d'admissió.

Com es durà a terme?

Primerament us heu d'apuntar comentant en aquest mateix post i ens heu de contar quines coses us agraden (animes, mangas, videojocs i personatges preferits) per orientar a qui us hagi de fer un regal.

Una vegada acabat el termini per apuntar-vos, per correu privat al fòrum rebreu qui us ha tocat. Els regals després es poden donar en persona quan ens vegem!

Com ha de ser el regal?

El regal ha d'estar fet amb molt d'amor i carinyo! Penseu-ho bé abans d'apuntar-vos, que els regals han d'estar currats, no val qualsevol cosa cutre feta en 5 minuts, sobretot per respecte als altres, que generalment els regals estan força ben fets i la gent hi inverteix molt de temps en què quedi bé.

El regals han de ser fets manualment, pot ser un dibuix, un video, una història, coses fetes de tela, clauers... el que se us passi pel cap però 100% fet per vosaltres!

CALENDARI:

• Termini per apuntar-se: fins el dissabte 16 de desembre fins les 23.59 h.
  • Sabreu qui serà el vostre amic: A partir del diumenge 17 de desembre
  • Els regals s'entregaran dia 6 de gener al vespre, tenint així 3 setmanes per fer-lo. Per favor, teniu temps, no ho deixeu per al darrer minut.

Imatge

manolini
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
fukase
Entrades: 44
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 26 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

05 des. 2017, 20:21

HHHHHH
HHHHHHHHHHHHH!!!!! M'APUNTO :corre:

El meu anime preferit es Fractale (i estimo a la Nessa i al Clain) De videojocs m,agradan els antics, com per exemple Zombies ate my neightbors (El terror/gore 80tero es lo MAX <3 ) ....I no se q mesdir, per si serveix d,alguna cosa, també dire que el meu animal preferit son les Musaranyes o els Aye Aye.

Happy nadal a tothom
Imatge

Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Drakkar
Entrades: 119
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
Gràcies donades: 72 cops
Gràcies rebudes: 52 cops

07 des. 2017, 19:56

Hola, jo m'hi apunto, però que tingui clar el pobre que rebi el meu regal que potser s'acaba plantejant el suïcidi.

A mi m'agrada qualsevol cosa dels primers 23 animes llistats a continuació:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

En especial, i sobretot de la Shiro de deadman wonderland.

Akami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinsei
Entrades: 25
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
Gràcies donades: 2 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

15 des. 2017, 17:23

Jo també m'apunto
M'agrada Naruto, Pokemon, One Piece i FullMetal Alchemist(els que mes).
També m'agraden molt els esports, sobretot voley i hockey.
I finalment m'encanta la música.

Respon