Boku Dake ga Inai Machi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Que cabronassos que són que sempre ho deixen al millor moment!!

Text amagat.
I ara on tornarà? A fa 5 minuts per impedir que la poli l'agafi o fa vint i pico d'anys?? De totes maneres, sabem ja més coses que ens poden anar ajudant a descobrir el culpable (jo sóc nefasta per això, sempre m'equivocava intentant-ho endevinar a El Detectiu Conan) però a mi m'ha semblat que el culpable deu ser un cap de policia bastant important i que això li permet anar manipulant proves (suposo) i anar inculpant a innocents mentre ell està tan feliç cremant cases...

Teniu alguna hipotesi vosaltres?? :uki:


Sé que ja ho he dit, però m'encanta l'opening xDDD
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Capitulaso 6:

Text amagat.
Amb aquest capítol he començat a entendré més que pasa, ara el Satoru suposo que tornarà al passat, potser un parell de dies abans del seu aniversari. Respecte a l'assassí tinc la teoria de que és el pare del Yuuki que treballa com a regidor (que va sortir al capítol anterior parlant amb el gerent), és l'únic que podia incriminar al Yuuki. Al final la Airi no és tan inútil com semblava encara que per culpa d'ella han detingut al Satoru però gracies a la magia dels animes tornarà en el moment precís a solucionar-ho tot.



L'ED cada capítol m'agrada més :3
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 7!

Text amagat.
Un poquet més fluixet el d'aquesta setmana... En si no ha passat res, el Satoru intenta salva la Kayo però no sabem si al final ho aconseguirà o no. Per així com acaba el capítol pareix que no, que tot i que hi posa molt d'esforç, però també podrien estar trollejant-nos i que fos la mare del Satoru o el profe o vés a saber qui, no precisament l'assassí (tot i que en té pinta, eh?)

El Yuki aquell em fa com mal rollo a mi, la veritat... I no faig més que demanar-me qui collons (tret de la família) podria estar tan obsessionat amb la Kayo com per seguir-la fins allà, si en teoria només ho sabien els nens. Res, li dono massa voltes xDDD

El que si que he estat pensant és que segurament el Satoru va veure l'assassí quan va ser nen per primera vegada. Al primer capítol, quan la mare veu el segrestador de nens, el Satoru li diu "veus alguna cosa estranya?" i la mare li contesta "això ja ho vas dir una vegada, abans d'aquell incendi". Si tenim en compte que al present el culpable de veritat crema casa de l'Airi (no sabem fins a quin punt ho fa perquè ajuda al Satoru o, per com van dir a l'anime, perquè l'Airi segurament l'ha vist a la pizzeria i el reconeixeria). Jo crec que aquests dos incendis estan relacionats, per tant, és molt possible que el Satoru de petit veiés alguna cosa que hagi passat per alt que li faci resoldre el misteri. Fijo que ho tenim davant dels nassos xDDDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El que em té amb la mosca darrere l'orella és...
Text amagat.
On són els nens quan en Satoru és adult!?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit:El que em té amb la mosca darrere l'orella és...
Text amagat.
On són els nens quan en Satoru és adult!?
Text amagat.
Dos d'ells morts xDDDDD
Avatar de l’usuari
Padu99
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 24 feb. 2016, 17:51
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 2 cops

Cap núm 8


Jo des de sempre he pensat que l'assasí es el professor i un amic meu sempre m'ho nega, avui despres de veure el cap. tinc dubtes pero encara pot ser-ho :)
En aquest cap. m'he emocionat molt ja que els personatges els hi tinc un carinyo MOLT especial, sobretot quan la hinazuki li ha donat les manoples o just al final del capitol la hinazuki ha plorat amb l'esmorzar de la mare del satoru (aquets moments han sigut els millor de l'episodi), sense treure el mèrit a les altres escenes que també eren molt bones, ja que en l'útim capitol no m'havia acabat d'agradar-me.
Ara ja puc afegir aquest anime a la llista del meu grup selecte que m'han fet emocionar:
-Anohana
-Fairy tail
-one punch (He plorat d'epicitat)
-Doraemon XD (si doraemon si)
-Boku dake

Si algú vol respodre a les preguntes que faré tot seguit ho agrairia molt :)
-Us heu emocionat amb boku dake (qualsevol cap) ?
-Amb quins animes hos heu emocionat (si son molts poseu els millors) ??
-Qui creieu que és l'assasí??

I fins la setmana que ve!! Aviam si la neu anunciada per tot CAT no talla l'Internet de casa meva (normalment em passa, igualment si es per boku dake gasto datos i tot el que faci falta)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol 8
Text amagat.
Pell de gallina, quin capitul mare meva, mal rotllo em dona el profe amb les trucades,etc. i la que ens espera al capitol 9. Espero que amb aixo pugi resoldre una mica el pasat i ja del 10 al 12 els pasi d'adult.

La mare es un GRAN personatge, m'agrada més que el prota xDD

L'hype es real!!!

PD: soc el prota i cremo l'autobus amb tot el material del assassi dins, aixo si cambiaria el futur XDDD


PD: Padu, fica els spoilers dintre un
Text amagat.
[*/spoiler] (sense *)
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! CAPITULASSO!!

Text amagat.
No puc afegir res més del que ja heu dit vosaltres, tot molt èpic la veritat, tant quan troben el material, com quan la mare del Satoru cuida de la Kayo... i el final? Què em dieu del final? La Kayo + Satoru i la mare en pla reshulón davant la porta de la mare maltractadora! I a més, jo el que em demano és, on és el pare de la Kayo? Perquè pel que han dit els del serveis socials quan han anat a casa, allà només hi estava la mare...

Respecte a qui és l'assassí, realment no tinc ni zorra. El professor no m'ho sembla, seria massa evident, ja que si suposem que l'assassí és un home i, com aquell que diu, el professor és l'únic home que veiem per allà. Crec que coneixem l'assassí però que ens l'han mostrat d'una forma tan subtil que no ens adonarem fins que el tinguem al davant.


Bé, i ja que hi sóc, us deixo el trailer del Live Action que estan fent d'aquest manga! A veure què en penseu!




I respecte al que demanava el Padu, l'assassí ni idea xD Emocionar sí que m'ha emocionat, però realment hi ha altres animes que, pel que fa a emocions m'han tocat més la fibra sensible, com ara Honey&Clover, Chihayafuru o Sakamichi no Apollon. ;)
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Capítol 7 & 8:

Text amagat.
Al final del capitol 7 em vaig posar molt nerviós, pensar que a la Kayo la tornarien a matar em posava molt trist, sort que alfinal no és va adonar que hi era a la part fons del bus però veure el kit del segrestador m'ha sorprès. La mare del Satoru és la millor de totes i molt enrollada també. Aquest capitol per mi ha sigut el més emotiu i bonic a causa del moment regal de la Kayo al Satoru i quant la Kayo veu l'esmorçar preparat. L'assassí podria ser tant el professor com el pare d'en Yuuki, encara que del professor dubto perquè em sembla que ja sabia on s'amagava la Kayo, per això penso que no pot ser ell.




One week more!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 9

Text amagat.
El capítol en si bé... Finalment ha salvat la Kayo i fins aquí bé, perquè després se'm va fer molt avorrit. A vosaltres no? Realment ara està decidit a salvar la nena de l'altre col·legi quan realment l'assassí es podria fixar amb qui volgués... No sé fins a quin punt a partir d'ara serà més important salvar els nens o trobar l'assassí ràpidament (és la sensació que em dóna, si un assassí de nens veu que el nen que vigila està sent vigilat, se'n buscarà un altre i ja...)

De totes maneres, sé que molts us penseu que és el professor (i amb això de les piruletes ha donat molt de mal-pensar) però si ho fos seria com... massa obvi, no? Un poc decepcionant... Ja veurem com acaba això de les piruletes.

-Escolta nen, vols una piruleta, en tinc moltes al cotxe... :pervertmoon:
Respon